Nyd dine mål og kærligheden

Det virkede som en god ide, da kæresten og jeg for et stykke tid siden besluttede os for, at vi ville være med til at fejre Aneste Fredskov, når hun løb sit marathon nr. 800.
JA du læste rigtig - nummer 800!!!

Det er overvældende og næsten ikke til at fatte - 800 marathons!

Og hvor er det skønt, når en ide bliver vekslet til en virkelig dejlig og tankevækkende dag.

Selvom blæsten rev godt i bilens ret og regnen sørgede for at bilvask ikke er nødvendig foreløbigt, kunne der ikke blive tale om at droppe ud.  Med den viljestyrke og det positive sind Aneste - og de mange andre løbere med kroniske sygdomme jeg kender - lægger for dagen, så er det bare ud over stepperne med mig.

Løbeturen bød på blæst, regn, vandpytter og smattede jordveje - til sidst holdt jeg op med at overveje om jeg skulle udenom - lige igennem var kortere! Tilbage i mål ventede jo tørt tøj, en kop varm kaffe og alskens lækkerier, i festlokaler der var pyntet op med de 799 medaljer, der var gået forud. 799 fylder en del må jeg bare sige :D

Jeg tror mange kender Aneste for hendes projekt "366 marathons på 365 dage".  Da hun løb ind på den røde løber i dag blev hun nr. 1 på marathon ranglisten i Danmark, nr. 66 på verdens ranglisten og nr. 11 blandt kvinderne på verdens ranglisten.

En eller anden havde spurgt hende: "Hvad er så dit næste mål?". Og svaret lød: "Nu vil jeg nyde det mål jeg har nået og kærligheden. Vi skal huske at nyde de mål vi når".

Se det har jeg så brugt resten af dagen på at lade synke ind. Glædet mig over nogle af alle de mål jeg har nået. Jeg nyder den utrolige kærlighed, jeg er så heldig at have i mit liv i dag. Det vil jeg gerne blive endnu bedre til!

Smukke special medaljer og to nye inspirerende bøger der skal læses.

Kommentarer

Populære opslag